Kereső
Kifejezés: 

Keresés

AKCIÓK / ÚJDONSÁGOK!

Legújabb termékcsoportunk: zsírfogó szűrődobozok,kör km. légcsatornákba!

ÚJDONSÁG!

ÜVEG frontlapos légszelepek fényes és matt felülettel Prémium megjelenés családi házakba,közösségi terekbe!

TÉRKÉP

Mobilbarát oldal

Vásároljon oldalunkon kényelmesen mobilról is!

Nyitvatartás.

Személyes átvétel esetén,árukiadás Hétfő-Csütörtök :14.00 és 17.00 óra között lehetséges! (Érd Szirtes u 7. telephely -nem üzlet!)

Társaságunk ,-lehetőség szerint -futárszolgálattal küldi el a megrendelt termékeket, megrendelőinkhez. 

Előnyök:

  • Egynapos szállítás
  • Országos hálózat
  • SMS értesítő a futár telefonszámával
  • Bankkártyás fizetési lehetőség a futárnál

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy 2020. május 18-án reggel 7 órától a Címzettek részére fenntartott GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma megváltozott.

Telefonszám: 06-29-88-67-00 vagy+36-20-890-0660

A spikocsöveket, a 3 m-es HAMINOX és W-form csöveket tartalmazó rendeléseket ,csak telephelyi kiszolgálással tudjuk teljesíteni,előre egyeztetett időpontban! 

 

 

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  2. Panaszügyintézés
  3. Tárhelyszolgáltató
  4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  5. A kínált termékek kategória besorolása
  6. Rendelési információk ismertetése
  7. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  8. Rendelés lépéseinek bemutatása
  9. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  11. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  15. Adatkezelési tájékoztató
  16. Panaszügyintézés további tudnivalók / Jogorvoslati lehetőségek
  17. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
  18. Egyéb rendelkezések, információk

  

  1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév:  (továbbiakban Eladó) Hungaro AirMatik Kft
Székhely: H-2030 Érd Szirtes u 7.sz.
Levelezési cím: H-2030 Érd Szirtes u 7.sz.
Telephelyünk címe: H-2030 Érd Szirtes u 7.sz.
Bankszámlaszám: MKB 10300002-10485169-49020018
Adószám: 11677563-2-13
Cégjegyzékszáma: 13-09-133495
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság ,mint Cégbíróság                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: info@hungaroairmatik.hu
Mobiltelefonos elérhetőség: 0630-863-5801
Szállítási partner: GLS // (MPL 2024.Március 28.-tól)
Személyes átvételei lehetőség: H-2030 Érd Szirtes u 7  H-P 14,00-17,00 óra között.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: H-P 9-17.00 óra között.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 2-60 nap (a rendelt termékek függvényében)
Webáruház domain: hungaroairmatik.hu/aszf

  1. Panaszügyintézés

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a felmerülő Vásárlói panaszokat, illetve kifogásokat békés úton rendezze.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: H-2030 Érd Szirtes u 7
Elektronikus levelezési cím: info@hungaroairmatik.hu
Telefonszám: +36-30-863-5801

Az Eladó garantálja, hogy a beérkezett panaszokat 30 napon belül feldolgozza és megválaszolja. További panaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók és tájékoztató jelen dokumentum 16. pontjában érhető el. Amennyiben a felmerült panaszt illetve kifogást a felek egymás között nem tudják békés úton rendezni, a Vásárló jogorvoslattal élhet mellyel kapcsolatos tudnivalókat jelen dokumentum 16. pontjában ismerhet meg.

  1. Tárhelyszolgáltató

Tárhelyszolgáltató cégnév: KontorNET Bt. - StartÜzlet
Tárhelyszolgálató székhely / cím: 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.
Tárhelyszolgálató e-mail cím: info@startuzlet.hu

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban megjelenített termékek megrendelése online, a www.hungaroairmatik.hu  domain néven elérhető webáruházon felületén keresztül biztosított. Átvételük házhozszállítással történő kézbesítéssel, vagy telephelyünkön (Érd Szirtes u 7.) történő személyes átvétellel lehetséges.

 

  1. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
  • A részletes kategória ismertetés a webáruház kategória listájában található.

A termékekre vonatkozóan megjelenítésre kerül a bruttó (27%-os áfával terhelt) ár, azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját mely díjszabása jelen dokumentum 11. pontjában ismerhető meg.

  1. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Webáruházunk az EU 2018/302 rendelettel összhangban nem alkalmaz terület alapú korlátozást illetve eltérő árazást. A termékek kizárólag magyarországi címre történő kiszállítással rendelhetőek meg.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik H-P 9-17 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-ben visszaigazolja megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-30 munkanap (a megrendelés tárgyától függően:Pl egyedi gyártás extrém felhasználású ventilátorok ,légkezelő gépek stb.). Ha a vételár átutalással kerül megfizetésre, akkor a szállítási határidőt a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírásától kell számítani. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

  1. Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a „Megrendelés” gombra. További termékek kosárba helyezéséhez válassza a „Még tovább válogatok” gombot.
3. A kosár tartalma oldalon ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket. Az egyes termékek törölhetőek a „Törlés” gombra kattintva, illetve a mennyiségük is módosítható a mennyiség oszlop „+ , -” gombok használatával. Mennyiség módosítása után kattintson a „Kosár frissítés” gombra. A szállatási adatok megadásához kattintson a „Megrendelés” gombra.
4. Válassza ki a szállítási / fizetési módot majd kattintson a „Megrendelés folyatatása” gombra.
5. Kapcsolattartási, szállítási és számlázási adatok megadása. Amennyiben korábban már vásárolt, választhatja a belépési lehetőséget.
6. Az általános szerződési feltételek és adatkezelési dokumentum elfogadásával elküldheti megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva. Ha bármilyen adatot módosítani szeretne, válassza a „Vissza a szállítás módosításához” gombot.
7. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Amennyiben bármilyen okból a rendelési folyamatban meghatározott szállítási díjjal nem tudjuk kézbesíteni a terméket, minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Megrendelés leadása a www.hungaroairmatik.hu webáruházon keresztül lehetséges. Cégünk az esetleges technikai vagy adminisztrációs hibából „0 Ft”-al megjelölt téves árazású termékek rendelését nem teljesíti.

Árak: Az eladási árak piaci bruttó Forint árak, és azokat az árazás időpontjában alkalmazott beszállítói és nyersanyag-árak alapján képeztük. Áraink a gazdasági események következtében megváltozhatnak.(Pl. Forint-€  árfolyam változás.)

  1. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Amennyiben az utánvét fizetési lehetőséget választotta, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

  1. Házhoz szállítás, információk

Vevői igény esetén a Hungaro Air Matik Kft. a megrendelt árut a vevő költségére a vevő által megjelölt egyéb belföldi címre szállíttatja vagy szállítja ki.  A szállítás a Hungaro Air Matik Kft székhelyéről értendő. A 3 vagy 5 méteres csöveket (Spiko, W-form, Haminox)Hungaro Air Matik Kft  általában nem szállítja-szállíttatja ki! Az ilyen rendeléseket telephelyi kiszolgálással teljesítjük.  Amennyiben a megrendelő ezeket a termékeket is szeretné Hungaro Air Matik KFT.-vel fuvaroztatni, úgy azokat ,Hungaro Air Matik Kft ,csak egyedi írásos megállapodás alapján, saját, vagy bérelt járművel ,szállítja ki megrendelő magyarországi címére. 

A csomag értékét a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben vagy bankkártyával kifizetni, vagy előre utalhat.

A csomagot a GLS  futárszolgálatával ,vagy a Magyar Posta Zrt szolgáltatásában szállíttatjuk ki Önnek. Ez utóbbi esetében A Magyar Posta Zrt. szállítási (kézbesítési) szolgáltatásának igénybevételekor, ha a választott szállítási (kézbesítési) mód, a rendelt termék(ek) esetében, a Magyar Posta Zrt. szolgáltatási körében kerül(nek) kiszállításra, -abban az esetben ,ha a csomag tartalma,mérete,súlya ezt lehetővé teszi-,és az ÁSZF-ben meghatározott feltételeknek megfelel,a kiszállítás ideje a logisztikai követelményeket  figyelembe véve - minimum 5-7 nappalmeghosszabbodhat.Ha ezt a szállítási(kézbesítési) módot választja,a  szállítási (kézbesítési) költségen felül,külön nettó 5000 FT.-küldeménykezelési díjat számolunk fel ,melyet a bizonylatokon is rögzítünk. A szállított csomag maximális mérete korlátozott. A posta maximum 2 napig tárolja a csomagot!

A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetnie,készpénzben,vagy bankkártyával.

A visszaigazolásban megadott szállítási határidők tájékoztató jellegűek, akadályoztatásunk esetén attól eltérhetünk (pl.beszállítói/gyártói ,vagy futár késedelem). Szállítási késedelem nem jogosít a megrendelés törlésére, vagy kártérítési igényre. Vis major, illetve olyan esemény és körülmény esetére, amely a megrendelés teljesítésének menetét megzavarja, kár- és költségtérítési felelősségünket kizárjuk.
Tartós akadályoztatás (vevő) esetén 14 naptári nap) az eladó fenntartja a jogot arra, hogy felfüggessze a szállítások teljesítését, illetve, hogy azokat részben vagy teljes egészében felmondja. Ez esetben kártérítés követelésének nincs helye ,és ez a leszállított áruk árának megfizetése alól sem mentesít.

A  futárszolgálat kézbesítése:

A csomagok általában a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. Partnerünk hétfőtől-péntekig munkaidőben kézbesíti a csomagokat.

A megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Amennyiben valamilyen okból nem veszi át a csomagot és az visszaszállításra kerül,újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A kézbesítés sikerességéhez fontos:

    Amennyiben szállítási címként a munkahelyi címét jelöli meg, kérjük feltétlenül tüntesse fel a cég nevét a szállítási cím megadásánál (akár ismételten a Megjegyzésbe is beírhatja), így a futár biztosan meg fogja találni. Ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a "Megjegyzésben" a kapucsengőn található név megjelölésével. FONTOS lehetőleg mobiltelefonszámot adjon meg ,hogy az SMS értesítést megkaphassa!

  1. Házhoz-szállítás díjszabása  GLS: 2022. Augusztus 1.-től

                                                        0,1kg- 4,9kg között  3360 Ft.-+áfa

                                                           5 kg- 9,9 kg között 3540Ft.-+áfa

                                                          10 kg-24,9kg között 3960Ft.-+áfa

                                                         25 kg-34,9 kg között 4800Ft.-+áfa

                                                         35 kg-49,9 kg között 7350Ft.-+áfa

                                                         50kg-100kg között 15660 Ft.-+áfa

                                                          100kg felett-     78000 Ft.-+áfa

     1/a                                         Magyar Posta Zrt 2024.Március 28.-tól háznál történő kézbesítés esetén:

                                                         0,1kg- 10kg között  .............. Ft.-+áfa

                                                         10 kg- 20kg között ................Ft.-+áfa

                                                          20 kg-40kg között ................Ft.-+áfa

  FIGYELEM! a Magyar Posta ZRT által kiszállított csomagok esetén,küldemény-kezelési díjat számítunk fel,mely csomagonként (darabonként) nettó 3000 Forint,melyet a számlán                    feltüntetünk.                                                      

  1. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A fizetés : Készpénz,banki-átutalás vagy futárnak utánvéttel történik.(a számlát a csomag tartalmazza)
Más egyéb, írásos megegyezés esetén a számlákat a megadott határidőig kell rendezni.

  1. A Hungaro Air Matik Kft. fenntartja a jogot egy 50-100%-os előleg bekérésére, amennyiben nem standard (Pl. tűzálló, magas hőtűrésű ,vagy robbanásbiztos,saválló vagy egyedi tervezésű ,gyártású) termékek megrendeléséről van szó. A késedelmesen kifizetett számlák után késedelmi kamatot számítunk fel. A késedelmi kamat mértéke a késedelemmel érintett naptári félévben érvényben lévő jegybanki alapkamat hét százalékkal növelt összege. Amennyiben bármely számla határidőig történő kiegyenlítése nem történt meg, fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a számla kiegyenlítéséig, kizárólag előreutalásos fizetési módban szolgáljuk ki.
    Amennyiben bármely vevő akár egyetlen számla kifizetésével 21 nap késedelembe esik, úgy az adott vevőnek a  Hungaro Air Matik  Kft. felé fennálló valamennyi (azaz a még le nem jártak is) számlája egyösszegben azonnal esedékessé válik a fenti számla fizetési késedelmének 22. napján.
    Amennyiben a vevő fizetési késedelembe esik, úgy az eladó jogosult a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal, részben vagy egészben elállni, illetve felmondani azt, fenntartva a kártérítéshez való jogát.

    A  Hungaro Air Matik Kft. fenntartja a termékek tulajdonjogát azok ellenértékének teljes kifizetéséig. Ezen időpontig a termékek minden kárveszélyét a vevőt viseli.
    A szerződés VEVŐI felmondása, illetve VEVŐI elállás esetén a foglaló, és előleg visszatartásra kerül a termék újraeladásig és abból kártérítésként levonásra kerülnek az újraeladáskor fellépő esetleges veszteségek is.

Felek bármely jogvitájuk esetére a Budaörsi Városi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Olyan esetekben, amikor úgy észleljük, hogy a vevő hitelképessége romlik, különösen, ha a vevő ellen bírósági vagy NAV végrehajtási eljárás folyik vagy olyan események lépnek fel, amelyek által a vállalt kötelezettségek teljesítése bizonytalanná válik, illetve azokat ellehetetlenítik, fenntartjuk a szükséges pénzügyi garanciák igénylésének jogát. Amennyiben ezt a vevő visszautasítja, fenntartjuk a jogot arra, hogy részben vagy teljesen töröljük a megrendelést. Amennyiben a jogos számlaköveteléseink behajtására követeléskezelő cég vagy jogi képviselő igénybe vételére kerül sor, adósunknak ennek költségeit is viselnie kell.

Telephelyi (Érd Szirtes u.7 sz) átvétel.

Megrendelő,kérheti a rendelés leadásakor ,a személyes átvételt beszállító (Hungaro Air Matik Kft) telephelyén. Azáruátvételre kizárólag hétköznapokon van lehetőség 14,00 és 17,00 óra közötti időpontokban. Személyes átvétel esetén telefonos egyeztetés indokolt (+36 30 863-5801)

Amennyiben a vevő a készrejeletéstől számított 72 órán belül a rendelt terméket nem veszi át úgy,Szállító jogosult raktározási költségeit vevőnek kiszámlázni,(1000 Ft.-+áfa=1270 Ft.-/ 1 nap) vagy a rendelés teljesítésétől elállni. Rendelését ,az első készrejelentéstől számítva -telephelyi átvétel esetén -legfeljebb 5 napig tároljuk, a 6. naptól töröljük!

  1. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Hungaro Air Matik KFT  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul  közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Hungaro Air Matik Kft nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján Hungaro Air Matik Kft jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár.

(4) A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Tudnivalók a javítási igény érvényesítéséről

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását,
b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását.

 Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

Javítási határidővel kapcsolatos tudnivalók, információk

Ha a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a  rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. melléklet 8. pontjában felsorolt fogyasztási cikkek közül az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a 9. pontban meghatározott motoros vízi járműre nem vonatkoznak.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  1. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Hungaro Air Matik Kft H-2030 Érd Szirtes u 7  E-mail cím: info@hungaroairmatik.hu Ebből a célból felhasználhatja jelen dokumentum 17. pontjában található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles a Hungaro AirMatik Kft H- 2030 Érd Szirtes u 7. címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Vevő a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentésért felel.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) eseteiben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) *  - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint  fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

  1. Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési tájékoztató megtekintéséhez kattintson az alábbi url címre:

https://hungaroairmatik.hu/adatkezelesi-tajekoztato

  1. Panaszügyintézés további tudnivalók / Jogérvényesítési lehetőségek

     A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni a vállalkozás és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

     a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

     A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Fogyasztóvédelem (Járási hivatal)

Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz.

Területi kormányhivatalok elérhetőségei:

https://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül. Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

Békéltető testületi eljárás

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítvány,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 1997. évi CLV. törvény 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.

A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu További információk elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletek weboldalon.

Hungaro AirMatik Kft 2030 Érd Szirtes u 7sz. székhelye szerint területileg illetékes békéltető testülete:

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület)

1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

  1. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Hungaro AirMatik Kft H-2030 Érd Szirtes u 7.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Rendelés azonosító:

Termék(ek) megnevezése:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztók(k) bankszámla száma:

Kelt:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

 

 

 

  1. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a

Rendelési / Általános Szerződési feltételek

Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Ajánlott termékek
54 000 Ft + ÁFA (68 580 Ft)
60 000 Ft + ÁFA (76 200 Ft)
Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.
FIGYELEM ÚJDONSÁGOK !!!

A VÁLASZTÉK folyamatosan bővül,kérjük látogasson vissza később is!  

 

Megbízható boltunk,rendel-kezésére áll !

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.