Legújabb termékcsoportunk: zsírfogó szűrődobozok,kör km. légcsatornákba!
ÚJDONSÁG!
ÜVEG frontlapos légszelepek fényes és matt felülettel Prémium megjelenés családi házakba,közösségi terekbe!
Vásároljon oldalunkon kényelmesen mobilról is!
Személyes átvétel esetén,árukiadás Hétfő-Csütörtök :14.00 és 17.00 óra között lehetséges! (Érd Szirtes u 7. telephely -nem üzlet!)
Társaságunk ,-lehetőség szerint -futárszolgálattal küldi el a megrendelt termékeket, megrendelőinkhez.
- Egynapos szállítás
- Országos hálózat
- SMS értesítő a futár telefonszámával
- Bankkártyás fizetési lehetőség a futárnál
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy 2020. május 18-án reggel 7 órától a Címzettek részére fenntartott GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma megváltozott.
Telefonszám: 06-29-88-67-00 vagy+36-20-890-0660
A spikocsöveket, a 3 m-es HAMINOX és W-form csöveket tartalmazó rendeléseket ,csak telephelyi kiszolgálással tudjuk teljesíteni,előre egyeztetett időpontban!
Szállítás
Vevői igény esetén a Hungaro Air Matik Kft. a megrendelt árut a vevő költségére, a vevő által megjelölt egyéb belföldi címre szállíttatja vagy szállítja A szállítás általában a Hungaro Air Matik Kft székhelyéről értendő. Egyéb esetben,ha a rendelés spikocsövet is tartalmaz a szállítás külön megállapodás része! Hungaro Air Matik Kft megbízott szállítója ,a kiszállítást két alkalommal kísérli meg, amennyiben a szállítási cím pontatlanul lett megadva , vevő -vagy megbízottja- a visszigazolt időpontban nem jelenik meg a jelzett szállítási címen ,társaságunk a rendelést törli,vagy a vevő kérésére újból kiszállítja a korábbi fuvardíjak beszámításával. (2x fuvardíj)
2013. július 1-től a vonatkozó miniszteri rendelet alapján, Magyarországon is bevezetésre kerül a megtett úttal arányos, elektronikus díjszedési rendszer, amely a kijelölt úthálózatok (autópályák, autóutak és főutak), összesen 6513 km hosszú szakaszát érinti. A 2022. július 30-án délben érvénybe lépett szabályozás értelmében a nem természetes személyek által üzemeben tartott gépjárművek tankolása kizárólag az üzemanyagok piaci árszintjén lehetséges.
Mindez sajnos az eddigiekhez képest jelentős többlet terhet jelent a csomaglogisztikai ágazat és szolgáltatásaink által érintett szektorok számára, mert az üzemanyagfelár mértékének jelentős emelkedését okozza.
2022 Augusztus 6.-tól érvényben lévő- fuvarköltségek az alábbi táblázatban találhatók.
A csomag súlya:
0,1kg- 4,9kg között 3360 Ft.-+áfa
5 kg- 9,9 kg között 3540Ft.-+áfa
10 kg-24,9kg között 3960Ft.-+áfa
25 kg-34,9 kg között 4800Ft.-+áfa
35 kg-49,9 kg között 7350Ft.-+áfa
50kg-100kg között 15660 Ft.-+áfa
100kg felett-78000 Ft.-+áfa
Személyes átvétel Szállító telephelyén : Díjmentes.
Lehetőség van csomagpontra történő szállításra is. A fuvarköltségek minden esetben tartalmazzák az utánvétbeszedés,a csomagolás,az SMS értesítés, és biztosítás díjait is!
Lehetőség van árajánlatot kérni ,egyedi szállítási megoldásokra is!
* Figyelem! Társaságunk visszaigazolást küldhet, a rendelések pontos szállítási költségéről!Az itt szereplő árak tájékoztató jellegűek!
GLS csomagszállítás háztól házig
GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt,
online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
Ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 29 886700
GLS futárszolgálat
A feladó cég a megrendelése alapján elkészíti a csomagját és elküldi az adatokat a GLS-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt - ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékozatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagját, választhat egy másik szállítási opciót.
A GLS csomagküldő szolgálat a küldeményeket a megrendelés feldolgozásától számítva általában 1 munkanapon belül kézbesíti. További információt a szolgáltatás részleteivel kapcsolatban itt olvashat:
- Kiszállítási terület: Magyarország teljes területe
- Kiszállítás: hétfőtől péntekig
- Kiszállítás ideje: általában 1 munkanap (megrendelése feldolgozásától számítva)
- A megrendelés kézbesítésének idejét még a kiszállítás választásakor megtudja, amelyről e-mailben értesítést is küldünk. Küldeményt a mellékelt linken követheti nyomon.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A folyamat részletei
1. lépés: Értesítés a csomagfeladásról
A feladó a beérkezett megrendeléseket feldolgozza és előkészíti a szállítást, majd elküldi az adatokat a GLS rendszerébe. Megadja a címzett e-mail címét és mobilszámát, és megrendeli a szolgáltatást. Itt kezdődik a csomag rugalmas szállításának útja. A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a kiszállítás napját, a címet és az esetleges utánvét összegét is.
2. lépés: Értesítés a kézbesítés várható időpontjáról
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
3. lépés: A megfelelő kézbesítési mód kiválasztása
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A GLS Hungary minden egyes csomagra a káreljárás
lefolytatása során a Postai szolgáltatásokról szóló 2012.
évi CLIX. törvény tv. 51.§ (7) bekezdésére figyelemmel,
44.§.(2)-ában foglalt felhatalmazás alapján a 44.§ (1)
bekezdésben, a (3)-(8) bekezdésben, továbbá a 45-51. §-
ban foglalt rendelkezések helyett a Polgári Törvénykönyv
(2013. évi V. törvény) szerződésszegéssel okozott kárért
való felelősségre vonatkozó szabályait rendeli alkalmazni
azon kérdésekben, melyet a jelen Általános Üzleti
Feltételek nem tartalmaznak.
16.5. A kár igazolása:
A kár bekövetkezése esetén a csomag kézbesítésekor,
illetve a káresemény megtörténtekor jegyzőkönyvet kell
felvenni. A jegyzőkönyvben a kártérítéshez a
csomagszámot azonosítani kell, a csomag tartalmát
igazoló okmányokat és a kártérítési igény bejelentő lapot
be kell nyújtani GLS Hungary felé.
Amennyiben a fenti dokumentumok a jegyzőkönyv
felvételekor nem állnak a kártérítési igényt bejelentő
személy rendelkezésére vagy a csomagra vonatkozó
kártérítési igényt a jogosult a kézbesítéskor a kár jellegére
tekintettel nem tudta jelezni, úgy a kártérítési igényt
bejelentő személy köteles ezen dokumentumokat
haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 3 munkanapon belül honlapunkon található e-mail címre megküldeni. ( info@tok-store.hu )
A határidő túllépése azonnali elutasítást von maga után.
A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a
kárt GLS Hungary vagy megbízottja megszemlézze,
ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló
állapotot meg kell őrizni. A Szolgáltató jogosult szemle
nélkül is dönteni a kárigény jogosságáról (jogalap) abban
az esetben, ha a rendelkezésére álló adatok
jegyzőkönyvek, fényképfelvételek alapján ez
egyértelműen megállapítható.
*a hétvégén vagy ünnepnapokon leadott megrendeléseket a legközelebbi munkanapon kerülnek feladásra, megérkezésük az azt követő munkanapon várható.
GLS ügyfélszolgálat:
Ügyfélszolgálat 7:00-18:00
Tel.: (+36 29) 88 67 00
E-mail: info@gls-hungary.com
----------------------------------------------
GLS CsomagPontok
Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!
Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!
A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?
Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.
Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?
Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?
Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.
Utánvétes csomagok átvétele
Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.
Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.
A GLS Hungary minden egyes csomagra a káreljárás
lefolytatása során a Postai szolgáltatásokról szóló 2012.
évi CLIX. törvény tv. 51.§ (7) bekezdésére figyelemmel,
44.§.(2)-ában foglalt felhatalmazás alapján a 44.§ (1)
bekezdésben, a (3)-(8) bekezdésben, továbbá a 45-51. §-
ban foglalt rendelkezések helyett a Polgári Törvénykönyv
(2013. évi V. törvény) szerződésszegéssel okozott kárért
való felelősségre vonatkozó szabályait rendeli alkalmazni
azon kérdésekben, melyet a jelen Általános Üzleti
Feltételek nem tartalmaznak.
16.5. A kár igazolása:
A kár bekövetkezése esetén a csomag kézbesítésekor,
illetve a káresemény megtörténtekor jegyzőkönyvet kell
felvenni. A jegyzőkönyvben a kártérítéshez a
csomagszámot azonosítani kell, a csomag tartalmát
igazoló okmányokat és a kártérítési igény bejelentő lapot
be kell nyújtani GLS Hungary felé.
Amennyiben a fenti dokumentumok a jegyzőkönyv
felvételekor nem állnak a kártérítési igényt bejelentő
személy rendelkezésére vagy a csomagra vonatkozó
kártérítési igényt a jogosult a kézbesítéskor a kár jellegére
tekintettel nem tudta jelezni, úgy a kártérítési igényt
bejelentő személy köteles ezen dokumentumokat
haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 3 munkanapon belül honlapunkon található e-mail címre megküldeni. ( info@tok-store.hu )
A határidő túllépése azonnali elutasítást von maga után.
A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a
kárt GLS Hungary vagy megbízottja megszemlézze,
ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló
állapotot meg kell őrizni. A Szolgáltató jogosult szemle
nélkül is dönteni a kárigény jogosságáról (jogalap) abban
az esetben, ha a rendelkezésére álló adatok
jegyzőkönyvek, fényképfelvételek alapján ez
egyértelműen megállapítható.
További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.
A VÁLASZTÉK folyamatosan bővül,kérjük látogasson vissza később is!